Portal Standard

Varianta Portal Standard nabízí nejzajímavější a nejpoužívanější funkce za výhodnou cenu. Obsahuje pokročilé funkce a je tak plnohodnotným webovým redakčním systémem. Aplikace je doplněna rozšířenými službami.

Zásadním rozšířením oproti variantě Mini jsou funkce zajišťující správu uživatelů a řízení přístupu. Můžete tak vytvořit privátní (neveřejnou) část vaší prezentace a přesně říci, kdo je oprávněn do ní nahlížet.

Pro koho je varianta Portal Standard vhodná

Portal Standard je řešením pro většinu webových prezentací. Díky pokročilým funkcím můžete vašim návštěvníkům nabídnout vyšší možnosti interakce s vaší prezentací. Typické příklady použití jsou:

  • živnostníci a malé firmy - prezentujte svou firmu a umožněte vašim zákazníkům či partnerům přístup k personalizovaným informacím a nabídněte jim služby na míru
  • spolky a kluby - umožněte vašim členům zvláštní přístup k neveřejným informacím (fotky, časy setkání, interní telefonní seznam a další)
  • jednotlivci - sdílejte snadno informace pouze s vybranými osobami. Ne každý musí vidět fotky vaší rodiny. Sdílejte informace efektivně a bezpečně.

Co varianta Portal Standard obsahuje

Za 2490,- Kč s DPH ročně dostanete:

  • běžící webovou prezentaci včetně automatických aktualizací funkčnosti
  • 500 MB místa pro vaše data
  • 5 e-mailových schránkek o velikosti 100 MB - celkem tedy 500MB pro e-maily (přístup e-mailovým klientem i přes web, s ochranou proti virům a spamu, a bez reklam)
  • profesionálně zpracovanou grafickou šablonu
  • 5 základním modulů pro zobrazování informací a navigaci ve vaší prezentaci - nabídka (menu), článek, novinky, fotogalerie, kontaktní formulář
  • dalších 5 modulů dle vaší volby (například anketa, objednávka, rezervace, diskuze a další)
  • 2 hodiny práce profesionálního a vyškoleného správce, který vám pomůže s provozem a úpravami vaší prezentace
  • možnost provádět úpravy vlastními silami pomocí administračního rozhraní
  • řízení přístupu k obsahu (uživatelská oprávnění)
  • možnost registrovat uživatele do vaší webové prezentace a vytvoření personalizovaných informací
  • přístup na zákaznický portál s možností vyhledávat v databázi znalostí a zadávat požadavky na podporu
  • možnost objednávat dodatečné služby za zvýhoděnou cenu

Při prvním spuštění aplikace dostanete jednorázově plné 4 hodiny práce profesionální správce, který vám pomůže s vytvořením a přizpůsobením vaší prezentace.